0

About Me

My photo
lecturer in the making. trying to be 10 years older but end up being 10 years younger!

Pages

Wednesday, March 30, 2011

Saya suka tengok senyuman di wajah mereka

Sebab tu abadikan gambar mereka dalam gambar bergerak macam ni. Kalau ajak bergambar statik, pasti mereka keras tak mahu senyum tunjuk gigi. Maka tinggallah saya seorang sahaja yang senyum nampak gigi!

Bila dah tengok gambar bergerak macam ni, baru lah 'feel' sikit nak senyum sorang sorang!

Haha

Btw, girls!!! I miss u all a LOT!!!

Mar + MarAn + Jib + Shida + Risa + Syikin + Ili + Wahidah

Ayu je Wahida pukul monster tu.


Lepas tensen pukul drum kuat kuat sesuka hati tak ikut tempo.


Baling bola tak berhenti henti!


Senyuman dia ni tak pernah fail buat saya senyum sorang sorang selama lebih dari beberapa minit!


Mintak izin... boleh tak saya abadikan gambar gerak gerak kamu dua orang tembak hantu tu? saya censored la muka sume.. buleh?? heeee

2 comments:

  1. censored kepala terus la senang. takde org cam. :)

    oh MarAn senyum comel! :P

    ReplyDelete
  2. ckp rindu aku? mana gamba aku??huhu

    ReplyDelete

Followers