0

About Me

My photo
lecturer in the making. trying to be 10 years older but end up being 10 years younger!

Pages

Monday, October 19, 2015

4 tahun

Sedar tak sedar, dah 4 tahun aku bertugas di sini. Dah tak boleh lagi beri alasan,
"Saya baru masuk kerja..."

Baru apa hal? Dah 4 tahun! Dan hampir 5 tahun bulan Mei tahun depan.

Sekejap betul masa berlalu. Usia ni pun bukan makin muda. Makin tua. So do my parents. Minggu lepas sempat jenguk wajah mereka sekejap sangat.

Tengah jaga exam peperiksaan akhir pelajar poli. Seseorang menegur, "hi partner". Sebab selalu jaga exam dengan dia. Aku terasa, 'oh, dah lama aku kat sini'. Walaupun sebenarnya sebelum ni aku  tetap anggap aku masih baru. Masih hijau. Masih banyak perlu belajar.

Dulu seorang. Kemudian berdua. Dah bertiga dah pun. Ahamdulillah.

No comments:

Post a Comment

Followers