0

About Me

My photo
lecturer in the making. trying to be 10 years older but end up being 10 years younger!

Pages

Friday, October 30, 2015

Ibu

Manusia paling rajin aku pernah jumpa. Bertegas macam mana pun supaya jangan buat kerja rumah, msti dia buat jugak.

Ya Allah,.grant her jannah.

Tak tau apa jadi pada aku kalau ibu takde.

Akhir akhir ni asyik rasa, "kalau lah... dah takde..." apa jadi agaknya..

Kalau aku lah Allah jemput dulu. Siapa nak susukan Imran sampai 2 tahun? Sempat ke aku sediakan stok susu Imran sampai Imran dua tahun. Sekarang dah 8 bulan. Lagi setahun 4 bulan. Dalam 500 hari. Sehari, let say 12 oz. So 60000oz!

Im, mama nak terbaik untuk awak.

Kalau org yang aku sayang dijemput dulu. Allah.
Aku tak tahu apa bakal jadi pada aku.

No comments:

Post a Comment

Followers