0

About Me

My photo
lecturer in the making. trying to be 10 years older but end up being 10 years younger!

Pages

Thursday, October 29, 2015

Love you

Kalau orang tanya aku. Kenapa pilih dia sebagai suami. Aku jawab "dia baik".

Cliche ek jawapan?

Tapi betul. Banyak sangat yang baiknya dia dari aku. Cara berfikir dan melihat contohnya.

Hari tu aku membebel.

"bil air poli kena 10ringgit satu rumah walaupun saya tinggal berdua je dengan Im. Kalau bayar dekat syarikat air mesti tak sampai 10 ringgit"

Suami tanya,

"orang lain pun sama ke?"

Aku jawab masih merungut,

"Aah.. yang ada 5,6 orang duduk satu rumah pun bayar lebih sikit je pun. Bayar 15 ringgit. Mana ada bil air kalau isi rumah dah banyak hanya 15 ringgit"

Tau tak apa suami balas...?

"takpelah.. bayar je. Sekurang kurangnya kita kurangkan beban dia..."

Huu bersyukurnya ada suami macam ni. Terus otak berfikir pusing 180 darjah.

Thanks awak. Love you!

No comments:

Post a Comment

Followers