0

About Me

My photo
lecturer in the making. trying to be 10 years older but end up being 10 years younger!

Pages

Tuesday, January 25, 2011

Happy Birthday Mar!!

Ada sahabat bertanya,

"Sambutan Jubli perak tu apa?"

Err apa ek? Bukan orang selalu buat sambutan Jubli Perak bila sesuatu event tu berusia 25 tahun ke? Kan? Kan?

JADI, tahun ini! Tahun Jubli Perak. (Uff baru nak merasa angka 4 ooiii~)

Ok. Kembali ke motif utama tujuan asal...!

Kami macam destined to be together. (Chewaahh!)

Seorang, dua orang lahir di bulan 10,
seorang, dua orang lahir di bulan 11,
Seorang lahir di bulan 12,
Seorang lahir di bulan 1.


Mar, in purple.

Berturutan. Macam kalau celebrate boleh beli satu kek, tulis semua nama ramai ramai. SAVE!

Sudah bulan 1! Tiba giliran seorang kawan menyambut Jubli Perak. *smiles*



Selamat Hari Ulang tahun Mardhiyyah~~
*throws confetti*

Kita kenal masa masing masing masih 'rindukan' Matrik KPM.
Masih rindukan kawan kawan di matrik KPM.
Masih cakap,

"Kat matrik melaka dulu kan... ", kata saya.

"Kat matrik Perak dulu pun kan...", kata dia.



27th November 2004. Mula mula kenal dia. Semasa saya masih belum 18 tahun. OK SERIOUS terasa lama sangat!

DULU, susah betul nak faham apa yang dia bicarakan.

Sebab, saya tak pernah berkawan dengan mana mana orang kedah. Jadi, agak janggal bila kedengaran loghat loghat pelik keluar dari mulut si sahabat ni.

Kadang kadang perlu ulang tanya apa yang dia cakapkan. Walau kadang kadang tak faham jugak walau dah tanya dan ulang.

Maaf. Saya banyak salah dengan kamu! Eh, hari raya ke? Tak.. tak.. Maaf.. Sungguh sungguh maaf. Kamu kawan yang baik, tapi tidak saya.

OK2.. Cerita pasal Birthday girl lagi.

Kadang kadang saya loyar buruk jugak dengan dia. *senyum nakal*

Selalu 'bergaduh' pasal 'semalam', 'Kelmarin', 'lusa', 'tulat'. 'kelmarin lusa' dan tah pape lagi.

Shidah n Mar

Kadang kadang ada kesilapan komunikasi di situ.

Kadang kadang 'bergaduh' pasal 'gula gula' dan 'coklat'. Sebab bagi dia, coklat tu termasuk sweets and chocolates. Tapi bukan ke kita selalu refer coklat as chocolates?

Takpelah.. buat bahan gelak gelak bila jumpa balik nanti.


Suatu masa dulu. With Mar.

taisetsu na tomodachi! Mar, shidah, nela. Baru lepas habis present final year project!
Seronok ada kawan kawan yang comel dan ceria camni!!




@ikea


Lama lama saya dah terbiasa dengan ke'Kedah'an beliau.
Lama lama dah terbiasa bila dia dengar die dengan lecterer pun boleh terkeluar,

"hat tu, bla bla bla, yg hat ni.."

Saya pulak dah boleh berbicara dengan sedikit ke'kedah'an. Tapi sebab ada satu kes dulu yang buat si sahabat ni cakap,


"Takpelah, kau praktis cakap kedah, senang nanti bila dah kahwin dengan F, kau dah tahu cakap kedah"

TERUS STOP cuba cuba cakap Kedah. LOL

sangat childish.

Sejak kenal Mar, saya sangat cemburu dengan dia. SERIOUS!
Dia macam tak belajar, macam boleh rilex lepak lepak bila ada assignments, tapi nanti, result dia... SAMA dengan result saya yang saya rasa macam dah nak 'mati' punya study! Hebat kan?



Mar, banyak ajar saya pasal komputer! Dari format laptop.. sampailah bidang download mendownload nih ( yepp.. lets blame her for my addiction to download!)

DULU, sama sama dengan 'perjuangan' menjepunkan diri~ tapi sejak die berjumpe awek awek cun berskirt pendek dengan pakaian berwarna warni, terus dia lupa siapa itu Taguchi Junnosuke. *cries*

Takpe. Saya setia... Huhu tak perlu 'tarik' saya ke dunia 'K' ok?

Happy birthday Mar!

Sayang kamu selamanya~

^____^

Dengan ini, usia kamu GENAP 25 tahun. Dah boleh kahwin dah tu..... Bila lagi Mar? Masak dah boleh, sebut je ape jenis masakan, expert dah anak dara sorang nih! Dari makanan Korea, western, kampung. Semua dia dah try.

Belajar dah habis. Mana mana anak teruna berkenan, sila ambil borang kat sana ye. Ye, kat almari kecil sebelah meja bulat tu, kertas pink, ha yang tu... terima kasih~

Model : Mar, Nukilan : Mar. ^__^

Bila mahu turun Selangor?
Jumpa dulu baru dapat hadiah OK!
Nani ga hoshi?

OKAY! lengkap, Jib, Nihlah, Shidah, Mar. sape pulak nak dapat birthday post lepas ni? angkat tangan tinggi tinggi!

10 comments:

  1. turun UIA blanje cepat maru neechan. LOL. mesti die bce komen ni kan :P

    uh uh sapekah F? :)

    ReplyDelete
  2. @Munsyi
    WAJIB mar bace! haha

    incik F tu dah kawin pun.. heip.. jangan kacau laki orang..

    ReplyDelete
  3. happy birthday juga to Mar (walaupun aku tak kenal :D)

    he2..setia betul ye, apsal tak nak masuk ke dunia 'K'? XD

    ReplyDelete
  4. @tengkorakemas
    Yeayyy!!! hasghul datang blog aku!!
    *esaited lak tetibe*
    haha welcome welcome!!

    Setia.. perlu.. haha penat nak into soooo many 'dunia' at the same time. LOL

    ReplyDelete
  5. dah baca!! huhu~ thanks so much paan!! bunch of love for u =)yep, so long time kita berkawan..maafkan aku jugak (xperlu tgu raya),byk gak salah n ngajar ko download2..haha

    shubah: tgu la sampai bila2..hehe
    terima kasih tengkorakemas

    ReplyDelete
  6. @mar
    same2!! ^^ sangat lame! sama tempoh dengan kite berkawan ngn kawan kawan sekolah! hehe mmg ko la yg ajar aku download. tidak syak lagi!

    ReplyDelete
  7. oh tmbh koleksi gamba lg eh?huhu..
    tau xpe, lama sgt,more than high school period, n since kita berkawan da byk kot yg berubah..huhu
    eh eh..aku ajar ko IDM je la, ko kan da download gak, cuma xgn dload helper je..sian tgk ko time tu,keke =)

    ReplyDelete
  8. @mar *angguk angguk*
    ko gak yg ajar.. haha dload torrent la, dload software, crack, pemende sume tu.. tapi tu pun tak habis tuntut ilmu g ni kat ko.. hoho

    ReplyDelete
  9. ceh..benda2 tu je la yg aku tau..mn tau ngat pn, buta IT gak aku ni..ahaha

    ReplyDelete
  10. @mar tak la sebuta aku kot.. huhu

    ReplyDelete

Followers